در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

ما در تلاشیم تا سفارشات شما را به بهترین شکل ممکن به دست شما برسانیم. با این حال، ممکن است به هردلیل، پس از خرید، تصمیم بگیرید کالای خریداری شده را بازگردانید. ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم تا با خیال آسوده خرید کنید. برای بازگرداندن کالا باید به موارد زیر توجه کنید:

پس از خرید کالا حد اکثر 7 روز فرصت دارید تا درخواست خود را ثبت کنید.

کالا باید در همان شرایطی که برای شما ارسال شده بود باشد.

جعبه ی اصلی کالا و اقلام همراه آن، باید بدون آسیب دیدگی باشد.

کالاهایی که به صورت پلمپ ارسال می شوند، در هنگام بازگرداندن نباید پلمپ آنها باز شده باشد.

در صورت استفاده از کد تخفیف، فقط مبلغ پرداخت شده به شما بازگردانده خواهد شد و کد تخفیف استفاده شده دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

کالا را چطور ارسال کنید؟

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان فروش تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با ویزور جداً، خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
    برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
  • درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@visor.ir ایمیل کنید.
    اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان ویزور امکان تست آن را داشته باشند.
  • در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید. در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند، تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید.

هزینه بازگشت چطور محاسبه خواهد شد؟

  • سفارشاتی که ارسال آن ها از طریق پیک ویزور صورت گرفته باشد در صورت ثبت درخواست مرجوعی کالا، هر درخواست  شامل 20 هزار تومان هزینه ی بازگشت میباشد.
  • در صورتی که هزینه ی بازگشت به سفارش شما تعلق گرفته باشد هزینه ی بازگشت از مبلغ مرجوعی کسر و باقی مانده ی مبلغ به حسابتان واریز خواهد شد.
  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان ویزور برسد، هزینه‌های ارسال به عهده ویزور است.
    برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به آدرس Info@visor.ir ارسال کنید.